Steeds meer en meer bedrijven zien de vele voordelen in van Social Media. Ze zitten het in met verschillende doelen: naamsbekendheid vergroten, nieuwe producten delen en tegenwoordig ook regelmatig als klantenservice. Social en webcare is een van de vormen van contact die Ziggo inzet. Vind je het niet handig om telefonisch contact op te nemen? Of vind je het makkelijker om niet continu aan de lijn te blijven hangen. Dan kun je via Twitter en Facebook ook in contact komen met een van de medewerkers van Ziggo. Het webcare team staat voor je klaar en helpt je met welke vraag dan ook. Social media accounts van ZiggoJe kunt via Facebook en Twitter zelf op zoek gaan naar de officiele accounts van Ziggo, maar wat veel makkelijk is, is om de klantenservice gids raad te plegen. Hier vind je alle contactinformatie van kleine en grote Nederlandse klantenservices, en zo ook Ziggo. Je vindt er niet alleen informatie over de social media accounts, maar ook andere wegen om contact met ze op te kunnen nemen. Denk aan het telefoonnummer, de website en de Ziggo community. Ook wanneer je graag zo snel mogelijk antwoord wilt op je vragen, kun je telefonisch contact met Ziggo medewerkers opnemen, of je antwoord vinden op de website. De Klantenservice gidsNaast contactgegevens, vind je in de klantenservicegids nog veel meer interessante informatie. Denk bijvoorbeeld aan storingen. Je vindt in de gids een overzicht met het aantal recente meldingen over storingen. Vermoed je dat Ziggo kampt met een storing? Maar wil je niet direct contact opnemen om het na te vragen? Controleer dan eerst het aantal meldingen van andere klanten. Grote kans dat je daaruit al kan opmerken of het inderdaad gaat om een storing of niet. |