Perfect, flexibel en altijd bereikbaar zijn met zakelijke telefonie. Zonder te investeren in een dure telefooncentrale kunt u dit precies zo inrichten als bij uw bedrijf past. Uw telefooncentrale bij u op locatie wordt vervangen door een online telefooncentrale. Deze telefooncentrale is eenvoudig te beheren en kunt u continue aanpassen aan het aantal gebruikers en de bijbehorende wensen. Met zakelijke telefonie heeft u eigenlijk uw eigen flexibele telefooncentrale. Veranderen uw eisen of wensen? Dan kunt u dat meteen in uw centrale aanpassen. Hiermee wordt bereikt dat u slechts betaalt voor wat u nodig heeft en niets meer. Enkele voordelen van zakelijke telefonie voor u: Geen (dure) investering en flinke besparing op abonnements- en gesprekskosten; Grote flexibiliteit zowel in het beheer als in het gebruik; Telefonieverkeer tussen eigen vestigingen, in binnen- en/of buitenland, is gratis. Besparing op abonnements- en gesprekskosten Het maakt niet uit of u veel of weinig belt, zakelijke telefonie is altijd voordeliger dan “klassieke” telefonie. Bellen en internet gebruik loopt via één verbinding. Daarnaast is de dure investering van een telefooncentrale bij u op locatie niet meer nodig. Eenvoudig beheer en flexibiliteit Een centrale behorende bij zakelijke telefonie is relatief eenvoudig te beheren via de gratis meegeleverde toepassingen. Het toevoegen van bijvoorbeeld belgroepen, tijdelijke routeringen of teksten voor klanten zijn met behulp van deze toepassingen in te stellen. Wanneer u dit liever niet zelf doet, kunt u dit ook eenvoudig uitbesteden. Uw zakelijke telefonie centrale levert u een zeer grote flexibiliteit op. Zonder probleem, op ieder moment, kunt u het aantal gebruikers uitbreiden of verminderen. Hiermee wordt bereikt dat uw telefooncentrale altijd goed aansluit bij uw behoefte en betaalt u slechts voor wat u gebruikt of nodig heeft. Vast bedrag per maand voor bellen Met zakelijke telefonie kunt u direct besparen op op uw telefoniekosten. U heeft de mogelijkheid een vast bedrag per maand per gebruiker te betalen. Uw medewerkers kunnen dan voor een vast bedrag per maand naar alle vaste en mobiele telefoonnummers binnen Nederland bellen. Bellen via internet Zakelijke telefonie gebruikt voor het telefoonverkeer uw internetverbinding. Natuurlijk is het noodzakelijk dat de internetverbinding geschikt is om gelijktijdig spraak en data af te handelen Voicemail Uw voicemail berichten kunt u eenvoudig zelf via een van de beheer toepassingen (de-)activeren en configureren. Voicemailberichten kunt u zolang u wilt bewaren en als als extra service kunnen de voicemails als geluidsfragment naar een opgegeven e-mailadres verzonden worden. Meer informatie: https://www.zakelijketelefoniespecialisten.nl |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Cloud telefonie van De Nederlandse Provider Cloud telefonie heeft heeft zoveel meer te bieden op het gebied van zakelijke telefonie. Nu dat het einde van het jaar in zicht is, lopen...
- Voip bellen | Voipzeker Redenen om voor VoIP bellen te kiezen VoIP bellen wordt steeds populairder en de redenen hiervoor zijn legio. Het maken van een keuze op het gebied...
- Xelion One Hosted Telefonie voor een vast bedrag per medewerker VoiceDeals lanceert Xelion One – Hosted Telefonie voor een vast bedrag per gebruiker Hosted Telefonie anno 2016 Vandaag heeft VoiceDeals de Xelion One dienst gelanceert....
- Overstappen naar VoIP bellen De ISDN lijnen gaan verdwijnen, wat betekent dat heel zakelijk Nederland moet overstappen naar VoIP bellen. Inmiddels is dit al redelijk gevorderd, maar er zijn...
- Zakelijke fotografie in Amsterdam inschakelen voor jouw start-up Het loont om jouw team of enkele van jouw producten en diensten op beeld te krijgen met behulp van zakelijke fotografie in Amsterdam. De beste...
- Kunnen late creditcardbetalingen uw creditcardscore beïnvloeden? Kredietscores zijn een van de meest kritische factoren bij het meten van uw financiële gezondheid. Kredietverstrekkers gebruiken ze om te bepalen hoe verantwoordelijk u bent...