Perfect, flexibel en altijd bereikbaar zijn met zakelijke telefonie. Zonder te investeren in een dure telefooncentrale kunt u dit precies zo inrichten als bij uw bedrijf past. Uw telefooncentrale bij u op locatie wordt vervangen door een online telefooncentrale. Deze telefooncentrale is eenvoudig te beheren en kunt u continue aanpassen aan het aantal gebruikers en de bijbehorende wensen. Met zakelijke telefonie heeft u eigenlijk uw eigen flexibele telefooncentrale. Veranderen uw eisen of wensen? Dan kunt u dat meteen in uw centrale aanpassen. Hiermee wordt bereikt dat u slechts betaalt voor wat u nodig heeft en niets meer. Enkele voordelen van zakelijke telefonie voor u: Geen (dure) investering en flinke besparing op abonnements- en gesprekskosten; Grote flexibiliteit zowel in het beheer als in het gebruik; Telefonieverkeer tussen eigen vestigingen, in binnen- en/of buitenland, is gratis. Besparing op abonnements- en gesprekskosten Het maakt niet uit of u veel of weinig belt, zakelijke telefonie is altijd voordeliger dan “klassieke” telefonie. Bellen en internet gebruik loopt via één verbinding. Daarnaast is de dure investering van een telefooncentrale bij u op locatie niet meer nodig. Eenvoudig beheer en flexibiliteit Een centrale behorende bij zakelijke telefonie is relatief eenvoudig te beheren via de gratis meegeleverde toepassingen. Het toevoegen van bijvoorbeeld belgroepen, tijdelijke routeringen of teksten voor klanten zijn met behulp van deze toepassingen in te stellen. Wanneer u dit liever niet zelf doet, kunt u dit ook eenvoudig uitbesteden. Uw zakelijke telefonie centrale levert u een zeer grote flexibiliteit op. Zonder probleem, op ieder moment, kunt u het aantal gebruikers uitbreiden of verminderen. Hiermee wordt bereikt dat uw telefooncentrale altijd goed aansluit bij uw behoefte en betaalt u slechts voor wat u gebruikt of nodig heeft. Vast bedrag per maand voor bellen Met zakelijke telefonie kunt u direct besparen op op uw telefoniekosten. U heeft de mogelijkheid een vast bedrag per maand per gebruiker te betalen. Uw medewerkers kunnen dan voor een vast bedrag per maand naar alle vaste en mobiele telefoonnummers binnen Nederland bellen. Bellen via internet Zakelijke telefonie gebruikt voor het telefoonverkeer uw internetverbinding. Natuurlijk is het noodzakelijk dat de internetverbinding geschikt is om gelijktijdig spraak en data af te handelen Voicemail Uw voicemail berichten kunt u eenvoudig zelf via een van de beheer toepassingen (de-)activeren en configureren. Voicemailberichten kunt u zolang u wilt bewaren en als als extra service kunnen de voicemails als geluidsfragment naar een opgegeven e-mailadres verzonden worden. Meer informatie: https://www.zakelijketelefoniespecialisten.nl |