Business performance zijn de maatstaf voor het succes van een onderneming bij het bereiken van haar doelstellingen. Het verbeteren van de business performance is een belangrijk element van elk succesvol bedrijf, omdat het essentieel is voor het bereiken van de doelstellingen van de organisatie. Het is ook een manier voor organisaties om concurrerend te blijven op de markt. Het verbeteren van business performance omvat het verbeteren van processen en systemen, zoals kostenbeheersing, klantenservice, productkwaliteit en werknemersproductiviteit. Het omvat ook het ontwikkelen van strategieën om de middelen van de organisatie te optimaliseren, zoals haar financieel en menselijk kapitaal. Bovendien zijn het controleren van de vooruitgang en het nemen van corrigerende maatregelen indien nodig belangrijke aspecten van het verbeteren van business performance. Door te begrijpen wat business performance zijn en hoe ze kunnen worden verbeterd, kunnen organisaties ervoor zorgen dat zij op weg zijn naar succes. Belangrijke componenten van business performance– Inkomsten: Het totale bedrag dat met de verkoop wordt verdiend, inclusief de prijs van goederen of diensten, minus eventuele kortingen en retouren. Dit is een van de belangrijkste aspecten van business performance omdat het de basis is van het succes van een bedrijf. Het is belangrijk op te merken dat de inkomsten geen rekening houden met de kosten van goederen of materialen die zijn gebruikt om het product te maken; dit wordt beschouwd als een uitgave. – Winst: Het bedrag dat wordt verdiend met de verkoop minus de kosten van goederen of diensten, bedrijfskosten en kapitaaluitgaven. Winst is belangrijk omdat dit het geld is dat door een bedrijf wordt verdiend en dat kan worden gebruikt om schulden af te lossen en als dividend aan de aandeelhouders te worden uitgekeerd. – Klanttevredenheid: Het niveau van geluk dat klanten voelen met het product of de dienst die zij van een bedrijf ontvangen. Dit kan worden gemeten aan de hand van verschillende maatstaven, maar de belangrijkste is het percentage klanten dat het product of de dienst van het bedrijf zou aanbevelen. Dit helpt bedrijven te begrijpen of hun producten nuttig zijn voor hun klanten, of dat ze moeten worden aangepast om nuttiger te zijn. – Behoud van werknemers: Het percentage werknemers dat gedurende een bepaalde periode bij het bedrijf blijft. Dit kan een belangrijke maatstaf zijn voor grote bedrijven met een hoog verloop, omdat het laat zien hoe tevreden werknemers zijn met hun baan. – Winstgevendheid: De verhouding tussen de nettowinst van een bedrijf en de totale omzet. Het bedrijf Tuuring kan je verder adviseren over business performance en hoe je het kan toepassen.
|
https://tuuring.com/ |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Equine business management Vraag je je af wat de vereiste vakken zijn voor Business Management? Er is geen vaste lijst van vakken die je nodig hebt, maar de...
- Wat is Business Process Management en hoe werkt het? Business Process Management, ook wel BPM is steeds populairder aan het worden in de zakelijke branche, maar wat is het precies en hoe werkt het?...
- Alles over het peuterbed met lade die je moet weten Alles over het peuterbed met lade die je moet weten Een peuterbed met lade en topper is een handige en praktische keuze voor ouders van...
- Kunnen late creditcardbetalingen uw creditcardscore beïnvloeden? Kredietscores zijn een van de meest kritische factoren bij het meten van uw financiële gezondheid. Kredietverstrekkers gebruiken ze om te bepalen hoe verantwoordelijk u bent...
- Vragen tijdens solliciteren voor DevOps Engineer http://youtu.be/iHYrOBkcd-c In het verleden werkten ontwikkelingsingenieurs meestal onafhankelijk, waarbij ze hun kennis en ervaring beperkten tot coderen en testen, terwijl operationele ingenieurs hun energie concentreerden...
- Ramen en deuren offerte Ramen in hi-tech stijl: de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van beglazingstechnologie. Hoe zien kunststof ramen er de komende jaren uit? De verwachting is...